Saturday, November 24, 2012

My Life without them who am I

Salam semua kepada yang sudi membaca, Thanks ;)
And sbagai permulaan. I want to start with this.
Let me introduced this to all of you..
This is my big family's in 2012....




                Saya Khairunnisa Bt Shaharudin nak perkenalkan kepada semua ini adalah ahli keluarga saya yang saya sayang sangat-sangat. Walaupun saya kadang-kadang ada sahaja buat salah dan silap kepada mereka. Bukan kadang-kadang tapi selalu. Saya mengaku :')

                So Keluarga sebenarnya Menjadi Tonggak Utama di mana kita/seseorang itu berada !
Bukannya di mana kawan ada oh kita/seseorang itu berada ! ADA PAHAM ;)

                Tujuan saya menulis INI bukannya untuk meminta simpati/rasa belas kasihan dari kalian untuk memaafkan saya. Saya menulis INI hanya kerana ia terlintas dari HATI saya :')

               Keluarga adalah segala-galanya pada saya tak kira di mana sahaja saya berada akan tetapi perselisihan faham,pergaduhan kadang-kadang boleh terjadikan ???

               Rasanya itu sahaja yang boleh saya cerita tentang keluarga ;)








                                           Ini pula adalah yang kedua sangat-sangat berada
                                                              dekat di hati saya
                                                                         ;)



PUAN KAMISHAH DAN KAWAN2 YANG  SAYA SAYANG ;)




                          TANPA MEREKA SIAPALAH SAYA DI MUKA BUMI INI ...............................

THANK YOU SO MUCH

LOVE YOU GUYS

SAMPAI MATI





                                                                  THIS IS SPECIAL TO
                   
                                       SIAPA-SIAPA YANG SAYA PERNAH BUAT SALAH

                                                                           SORRY
 
                                                                               :')
                                   

No comments:

Post a Comment